سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه جدیت در رعایت ممنوعیت و دستورالعمل های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ادامه جدیت در رعایت ممنوعیت و دستورالعمل های بهداشتی، گفت : شرایط استان در کنترل کرونا مثبت شده و شهرستان‌ها تغییر وضعیت داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : گزارشاتی که فرمانداران در غرب استان ارائه کرده اند نسبت به سایر شهرستان‌ها مثبت بوده است.

او با بیان اینکه کرونا هنوز وجود دارد و پیگیری‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد، گفت : باید مراقب موج جدید کرونا بود. اگر چه وضعیت استان در بیماری کرونا بهتر شده، اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

او افزود: آخرین وضعیت تغییر رنگ در شهرستان‌ها بزودی اعلام خواهد شد و شرایط کاری ادارات و بازاریان بر اساس آن تعیین خواهد شد، بر همین اساس احتمالا در حوزه فرمانداری‌های غرب استان فعالیت‌ها با توجه به تغییر رنگ‌های صورت گرفته از سر گرفته شود.

خوش اقبال ضمن تاکید بر استمرار اقناع سازی و اطلاع رسانی در بحث پیشگیری و رعایت دستورالمل ها گفت: اگرچه اخبار و اطلاعات در کل کشور روند مثبت را نشان می‌دهد، اما همچنان توقع می‌رود که جدیت‌ها ادامه پیدا کند. هر چند که به مشکلات فرمانداران واقف هستیم و شرایط را درک می‌کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.