سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۸ درصد طرح محدودیت‌های کرونا در خاش محقق شد

فرماندار خاش گفت: با تلاش و همت مسوولان، همکاری ارزشمند علما، مردم و اصناف ۹۸ درصد از طرح محدودیت‌های کرونا در این شهرستان محقق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صاحب گل صالحی  فرماندار خاش  گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ۷۸۰ مکان صنفی و تجاری تذکر دریافت و ۸۱ مورد نیز پلمب شدند.

او بیان کرد: ۵۴۵ نیروی بسیجی نیز برای نظارت بر عملکرد بازار و پیشگیری از تجمعات با اعضای ستاد مبارزه با کرونا در خاش همکاری کردند.

فرماندار خاش گفت: برگزاری هفت نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا و ۳۲ مصوبه و برگزاری نشست‌های توجیحی با حضور امامان جمعه و جماعات، شورا‌ها و معتمدان و دهیاران به موفقیت بیشتر ستاد مبارزه با کرونا کمک کرد و خوشحالیم که خاش از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شده، اما همچنان بایستی تلاش شود که از شرایط هشدار به وضعیت سفید برسیم.

او اظهارداشت: نشست‌های ضروری باید با حضور حداکثر ۲۰ نفر در فضای بسته برگزار شود و برپایی هرگونه تجمعات و دورهمی‌ها، مراسم‌های عزا و عروسی و نماز‌های جمعه تا ۲هفته دیگر همچنان ممنوع است.

صالحی بیان کرد: از ۱۵ آذر فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ را در خاش خواهیم داشت، اما مشاغل گروه سه و چهار همچنان مجاز به فعالیت نیستند و محدودیت‌ها مطابق وضعیت نارنجی باقی هستند.

او گفت: از آغاز شروع همه گیری ویروسی کرونا تاکنون ۱۳۵۷ مورد ابتلا و ۷۷ فوتی در خاش گزارش شده و هم‌اینک نیز هشت نفر بستری هستند.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه شاخص انتشار ویروس کرونا در این شهرستان از راه برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها بوده، بنابراین از شهرندان درخواست می‌شود این گونه دورهمی و برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی را لغو کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.