سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی: خطای مدافع ذوب آهن روی طالب ریکانی پنالتی نبود

کارشناس داوری فوتبال در رابطه با بازی شب گذشته ۲ تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خسروی کارشناس داوری فوتبال در رابطه با قضاوت وحید کاظمی در دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: دقیقه ۸۴ داخل محوطه جریمه تیم ذوب آهن برخوردی صورت گرفت و وحید کاظمی آن را پنالتی اعلام کرد. این یکی از صحنه‌های بحث برانگیز بود و بین کارشناسان داوری و ناظران داوری اختلاف نظر پیش آمد.

او بیان کرد: از نظر من بازیکن صنعت نفت قصد داشت از بازیکن ذوب آهن رد شود. بازیکن ذوب آهن پای چپ خود را روی پای راست بازیکن صنعت نفت قرار داد. ما فعلا کاری به اینکه بازیکن ذوب آهن به پای حریف ضربه وارد کرده یا خیر نداریم. نوع زمین خوردن مهاجم صنعت نفت با حرکت اولیه بازیکن ذوب آهن تناسب نداشت. یعنی ضربه اولیه شدتی نداشت که مهاجم صنعت نفت به این شکل زمین بخورد.

او ادامه داد: این نوع زمین خوردن بازیکن برای یک کارشناس تردید به وجود می آورد که شاید این صحنه شبیه سازی باشد. بعضی از داوران ممکن است این صحنه را پنالتی تشخیص دهند. من داوری بودم که خیلی پنالتی می گرفتم، اما از نظر من این صحنه پنالتی نبود و فقط یک برخورد ساده بود.

خسروی در پایان افزود: نظر شخصی من کافی نیست و چندین کارشناس و ناظر باید درباره این صحنه نظر دهند و اعتراض به این داوری بستگی به نظر باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.