سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی مشهد:

تولید پروتئین در گرو فعالیت کارخانه‌های خوراک دام و طیور است

مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: ایجاد بستر‌های مناسب تولید پروتئین در گرو فعالیت کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور مشهد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد در بازدید از کارخانه های خوراک دام  گفت: با واگذاری مواد اولیه به کارخانه های خوراک دام، حداقل ۳۰ درصد ارزش افزوده حاصل می‌شود.

او افزود: تمام تلاش ما در کمیته فنی خوراک دام، کمک به افزایش تولید نهاده‌های دامی و برطرف کردن نیاز دامداران و مرغداران به منظور تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم در بازار مصرف است.
 

بیشتر بخوانید


مدیر جهاد کشاورزی مشهد مهم ترین هدف بازدید‌های میدانی از کارخانه های خوراک دام را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و همچنین کیفیت سنجی کارخانه ها با آنالیز نهاده‌های تولیدی عنوان کرد و ادامه داد: نشست‌های تخصصی کارشناسان با مدیران واحد‌های تولیدی، علاوه بر کمک به رفع موانع تولید، نقش بسزایی در حمایت از واحد‌های تولیدی، دامداری‌ها و مرغداری‌ها با حفظ و ایجاد اشتغال‌های سالم و پایدار در جهت افزایش تولید دارد.

طهماسبی زاده با اشاره به نقش موثر کارخانه های تولید خوراک دام در افزایش بهره‌وری و ارتقاء صنعت دام و طیور و آبزی پروری بیان کرد: خوشبختانه با ایجاد بستر‌های مناسب تولید پروتئین در خراسان رضوی که از مهمترین آن‌ها می‌توان کارخانه های خوراک دام و طیور و واحد‌های متعدد پرورش گاو، گوسفند، طیور گوشتی و تخم گذار و مزارع متعدد پرورش ماهی را برشمرد جای هیچ گونه نگرانی در تامین نیاز‌های مردم وجود ندارد.

او وجود کارخانه های بسیار توانمند عضو اتحادیه کارخانه داران خوراک دام استان را یکی از مهمترین ظرفیت‌های تولیدات غذایی و بی نیازی از واردات گوشت و لبنیات دانست و تصریح کرد: نقش بهره وری مطلوب و افزایش راندمان واحد‌های تولیدی که برای تغذیه دام خود از کنسانتره‌های با کیفیت مورد تایید استفاده می‌کنند غیر قابل انکار است.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.