سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش آتش نشانان اهوازی در روز‌های بارانی/ امدادرسانی ادامه دارد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در روز‌های بارانی در حالت آماده باش هستند و امدادرسانی در مناطق دچار آبگرفتگی همچنان ادامه دارد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آتش نشانان با دستور موسوی شاعری شهردار این کلانشهر به صورت شبانه روزی با بسیج امکانات و نیروها، در مناطق آبگرفته در حال امداد رسانی هستند.

او افزود: عمده حوادث این روزها، آبگرفتگی خیابان‌ها و ماشین‌های گرفتار در آب بوده که سازمان آتش نشانی با همه تجهیزات، ماشین‌های سنگین امدادی، موتور پمپ‌ها، کفکش‌ها و. به خدمت رسانی به شهروندان ادامه می‌دهند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی مسیر‌های تردد و نصب علائم هشدار ترافیکی در مسیر‌ها و کانال‌ها در مناطق عین ۲ و سه راه خرمشهر، کمپلو، کیان آباد، جاده ساحلی، شهرک دانشگاه، گلستان، باهنر، سپیدار و کوی صادقیه به خودرو‌های گرفتار در آب و شهروندان امداد رسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: شهروندان از زمان آغاز بارندگی مجموعا ۳ هزار و ۴۲۹ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی داشته اند و از این تعداد ۲۹۲ مورد منجر به عملیات امدادی شده است که عمده حوادث شامل ۸۱ مورد اطفای حریق کنتور برق، ۷۳ مورد نجات از آسانسور، ۱۰۴ مورد خروج ماشین‌های گرفتار در آب و ۳۴ مورد سایر عملیات‌های اطفای حریق و امدادی بود.

به گفته قنبری، همه آتش نشانان تا زمان عبور کامل این سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.