سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه بیش از ۳ هزار راننده در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم طرح اعمال منع تردد شبانه، پلیس بیش از ۳ هزارو ۲۰ راننده متخلف در کهگیلویه و بویراحمد را جریمه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم طرح اعمال منع تردد شبانه، پلیس بیش از ۳ هزارو ۲۰ راننده متخلف در کهگیلویه و بویراحمد را جریمه کرد و در این طرح برای بسیاری از راننده ها جریمه‌هایی از ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان صادر شده است.

سردار مصطفایی افزود: خوشبختانه تعداد تردد‌های شبانه درهفته دوم اعمال محدودیت‌ها ۴۰ درصد کمترشده است و این روندِ کاهشی ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه برخی از رانندگان برای دور زدن قانون و فرار از دوربین‌های پلیس، پلاک خودرو را مخدوش می کنند بیان کرد: در این رابطه چندین فرد متخلف دستگیر، خودروی آن‌ها توقیف و تحویل محاکم قضایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مخدوش کردن شماره پلاک خودرو جرم است و پیگرد قانونی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان هم در بازدید از نحوه اعمال محدودیت‌های تردد در یاسوج از تلاش پلیس در اعمال قانون وبرخورد با متخلفان قدردانی کرد و گفت: آنچه امروز گریبانگیر جامعه است و کادر درمان را درگیر و جان هزاران نفر را گرفته، بی توجهی و بی مسئولیتی افرادی است که از روی خودخواهی با زیر پاگذاشتن دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا را پخش کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: انتشار ویروسی که این همه خسارت جانی، مالی و روانی برجای گذاشته جنایت در حق جامعه است و مستوجب تنبیه و کیفر است.

او از پلیس و دیگر دستگاه‌های عضو ستاد ملی مقابله با کرونا خواست با افرادی که با بی توجهی و نقض دستورالعمل‌های بهداشتی محدودیت‌های تردد را زیر پا گذاشته و سبب شیوع کرونا می شوند به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.