سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌ شاد در مدارس ایرانی خارج از کشور

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: پیشنهاد دادیم تا از ظرفیت‌ شبکه شاد برای آموزش مجازی در مدارس ایرانی خارج از کشور استفاده شود.

مجتبی زینی وند رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بکارگیری از ظرفیت‌های آموزش مجازی برای مدارس ایرانی خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در دنیا حاکم شده است درخواست کردیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های شبکه شاد در مدارس ایرانی خارج از کشور هم بهره بگیریم و اکنون هم منتظر پاسخ هستیم.

او ادامه داد: در شرایط کنونی در یکی از مدارس ایرانی نجف اشرف با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از داخل کشور و یا بهره گیری از معلمان برگزیده آموزش دانش آموزان را دنبال کردیم.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در آموزش‌ها می‌تواند به دسترسی بهتر آموزش مدارس خارج از کشور کمک کند، گفت: در شرایطی که آموزش و پرورش از طریق آموزش غیر حضوری پیش رود، با بهره گیری از ظرفیت معلمان برتر آموزش‌های مجازی را در نظر می‌گیریم، اما اگر آموزش‌ها به شیوع حضوری برگردد، اعزام معلمان و روش‌های گذشته را در نظر می‌گیریم.

زینی وند اظهار کرد: در این ایام کرونا دانش آموزان ایرانی هیچ مدرسه‌ای در خارج از کشور از تحصیل محروم نیستند و سرپرستی‌ها تمهیدات لازم برای آموزش‌ را ایجاد کرده‌اند.

او مطرح کرد: سامانه‌های مجازی را برای دوره‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان، نظارت بر عملکرد مالی مدارس خارج کشور و دیگر امور اداری در نظر گرفته‌ایم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
میخواهم چند روز به ترکیه سفر کنم آیا برنامه شاد در آنجا هم کار میکند