سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد تومان به واحد‌های مسکونی نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از خیران یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان جهت تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه‌تمام در روستا‌های محروم لندی و سرتنگ محمودی اعطا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در نشست با مجید نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۶۵ واحد مسکونی در روستای لندی و ۶۰ واحد نیز در روستای سرتنگ محمودی نیمه تمام هستند که ۷۰ درصد از این واحد‌های مسکونی در روستای لندی و ۹۰ درصد از مجموع این واحد‌های مسکونی در روستای سرتنگ محمودی تکمیل شده‌اند.

او با اشاره به واحد مسکونی مددجویان نیازمند لوله‌کشی گاز، سرویس بهداشتی و حمام افزود: از مجموع یک هزار و ۴۸۶ واحد مسکونی نیازمند لوله‌کشی گاز، ۱۲۷ واحد در شهر‌ها و مابقی در روستا‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۶۹ واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند که از این مجموع ۲۱۶ واحد در شهر‌ها و مابقی در روستا‌ها شناسایی شده‌‎اند.

او ادامه داد: همچنین ۱۹۳ واحد مسکونی در شهر‌ها و و ۸۸۳ واحد مسکونی در روستا‌های استان فاقد حمام هستند.

ملک پور گفت: یکی از خیران یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان جهت تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه‌تمام در روستا‌های محروم لندی و سرتنگ محمودی اعطا کرده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.