سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن سپاهان: موقعیت‌ها را برابر سایپا گل نکردیم/ من از سازمان لیگ گلایه دارم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سایپا بزنیم، اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حسینی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: نیمه اول، کاملا دست ما بود و یک گل زدیم و می‌توانستیم ۴، ۵ گل دیگر هم بزنیم؛ اما در تبدیل کردن فرصت‌ها به گل خوب عمل نکردیم. در نیمه دوم بازی پایاپای شد و این موضوع طبیعی بود؛ چون چند روز پیش بازی کرده بودیم. تیم سایپا هم روی یک کرنر گل زد. این مساوی را به این تیم تبریک می‌گویم، آن‌ها خیلی خوشحال بودند. ان شاء الله در بازی‌های آینده  جبران می‌کنیم.

او درباره این که سپاهان چه زمانی به تیمی ایده آل تبدیل خواهد شد، گفت: شرایط خوب را به تدریج به دست می‌آوریم و امروز هم خوب بازی کردیم. تیم آرام آرام بهتر می‌شود و فقط در تبدیل کردن گل‌ها خوب عمل نکردیم. بازی تیم ما برابر تیم تراکتور به خاطر بارش برف به تعویق افتاد، اما از سازمان لیگ فوتبال گلایه داریم که می‌توانست دیدار تیم ما و سایپا  را  یک روز به تعویق بیندازد و به جایی برنمی‌خورد؛  اگر تیم‌های دیگر بودند این کار را برای آن‌ها انجام می‌دادند.  

حسینی درباره قضاوت داوران جوان بیان کرد: همه داوران زحمت می‌کشند و در طول  ۴ هفته در ۲ هفته، داوران جوان برای ما  سوت زدند، اما چرا داوران جوان فقط برای سپاهان سوت می‌زنند.

او در پایان گفت: اگر این مسائل رعایت شود بهتر خواهد شد و این پیشنهاد و گلایه من است، هر طور آن‌ها تصمیم بگیرند. داور امروز خوب قضاوت کرد و نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما بهتر است از داوران جوان در تیم‌های متوسط استفاده شود. همه داوران قابل احترام هستند و بهتر است بازی‌های آسان‌تر را به آن‌ها بدهند، اما این گلایه را هم من دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.