سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی ذوب آهن اصفهان:

در بازی با صنعت نفت آبادان از شرایط ایده آل خودمان فاصله گرفتیم

رحمان رضایی گفت: امروز در حد و اندازه خود ظاهر نشدیم و با شرایط ایده آل فاصله داشتیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: ما امروز در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم با توجه به آن چیزی که انتظار داشتیم نتوانستیم بازی کنیم و با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم.

او افزود: در این دیدار می توانستیم در ده دقیقه آخر  بازی را به تساوی بکشانیم  اما باتوجه به پناتی که زده شد و بعد از آن دو موقعیت مناسب به دست آوردیم منتهی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم .

 سرمربی ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: این پیروزی را به تیم صنعت نفت تبریک عرض می کنم  بازیکنان صنعت نفت  به همراه مربیان و سرمربی  بازی خوبی را انجام دادند و در این دیدار از ما برتر بودند.

رضایی گفت: بعد از دقیقه ۷۰بازی نوسان پیدا کرد و با توجه به بارش باران تیم ها ریسک نمی کردند و برای همین بازی بیشتر مستقیم بود، می‌توانستیم بهتر باشیم ولی نبودیم.

او افزود: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه می‌خواهم حقی که در فوتبال به ما داده نشد را یادآوری کنم، تصریح کرد: برایم جالب است که دست‌های پنهانی بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برند، اما من به شخصه آلوده این مسائل نمی‌شوم و خودم را درگیر نمی‌کنم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.