سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

طرح ناظران سلامت هلال احمر در استان ایلام آغاز شد

علی اکبری گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده در استان ایلام آغاز شد.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح ناظران سلامت به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا ، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در استان ایلام آغاز شد.

او با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت ، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های بسیجی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

علی اکبری با اشاره به نحوه اجرای طرح مذکور، بیان کرد: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیرو‌های بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به ‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند و ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی ، توزیع بروشور‌های بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت نکات بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکار‌های کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان ویروس کرونا است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هم استانی‌ها برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.