سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

ترور شهید فخری زاده پس از مذاکرات برجام انجام شد

حجت الاسلام سلیمی گفت: ترور شهید فخری زاده پس از مذاکرات برجام و هماهنگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترور شهید فخری زاده با هماهنگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده انجام شده گفت: این ترور پس از مذاکرات برجام انجام شد و این سوال وجود دارد که آیا چنین رخداد‌هایی نتیجه مذاکرات است؟

حجت الاسلام سلیمی افزود: متاسفانه برخی ساده دل‌ها تصور می‌کردند مذاکره راه حل همه مسائل است، اما اکنون بدانند مذاکره امنیت دانشمندان را زیر سوال می‌برد.

او با بیان اینکه منشأ بسیاری از اتفاقات تلخ و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان رژیم بازرسی‌های آژانس است اضافه کرد: مجلس به روند بازرسی‌های آژانس خوشبین نیست و به بازرسان این سازمان مشکوک است.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس طرح مجلس، اجرای پروتکل الحاقی در مورد بازرسی آژانس از تأسیسات هسته‌ای کشورمان لغو می‌شود.

او با بیان اینکه دشمنان بدانند شهید فخری زاده افتخار ایران است و راه این شهید ادامه خواهد داشت ادامه داد: ترور شهید فخری زاده نشان دادهرگاه زمینه نفوذ برای دشمن وجود داشته باشد دست به اقدامات ضد بشری می‌زند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.