سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم تا جایی که می‌توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند

رییس شورای هماهنگی بانک‌های گلستان به مردم توصیه کرد: تا جایی که می‌توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند و از خدمات نوین بانکداری نصب شده در گوشی‌های هوشمند خود بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالله باقریان، رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان گفت: بانک‌ها تابع همه شیوه نامه‌هایی هستند که از طرف ستاد کرونا صادر می‌شود.

او با بیان اینکه کارمندان بانک هم به کرونا مبتلا می‌شوند و باید در قرنطینه بمانند افزود:کار بانکی یک کار تخصصی است و در صورت مبتلا شدن کارمند بانک، شخصی برای جایگزین نداریم.

باقریان گفت: با این حال، برخی از شعب قابلیت این را دارد که بسته باشد، اما شعب را تعطیل نکردیم و همچنان خدمات ارائه می‌دهیم.

او با اشاره به اینکه در برخی شعب فقط یک باجه در بانک‌ها فعال است افزود: تعطیلی ادارات یکی دیگر از دلایل ازدحام جمعیت در بانک هاست و اگر باجه‌ای در بانک تعطیل است دلیل آن، بیمارشدن کارمند آن است.

باقریان گفت: سیستم بانکی از زمان شیوع کرونا، قسمت‌های بانکداری نوین را افزایش داده و حتی اعطای تسهیلات از طریق سیستم گوشی‌ها قابل پرداخت است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان به مردم توصیه کرد: برای کار‌های غیرضروری به بانک‌ها مراجعه نکنند چرا که با گوشی‌های هوشمند می‌توان عملیات بانکی را انجام داد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.