سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد انتخاباتی ترامپ با «شاهدان» تقلب انتخاباتی در نوادا مصاحبه می‌کنند

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید با تاکید دوباره بر تقلب در انتخابات اعلام کرد اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در روز‌های آتی با شاهدان این مسئله در نوادا مصاحبه می‌کنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد کارکنان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مجاز به مصاحبه با شاهدان تقلب انتخاباتی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایالت نوادا هستند.

کیلی مک انانی اعلام کرد مصاحبه اعضای تیم انتخاباتی ترامپ با شاهدان نقض مشکوک قوانین در انتخابات سوم نوامبر روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود. سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید همچنین دموکرات‌ها را به مانع تراشی بر سر مسیر تیم ترامپ برای مصاحبه با شاهدان تقلب انتخاباتی متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا که با گذشت قریب به یک ماه از تکرار تقلب انتخاباتی خسته نشده است، در توئیتر خود نوشت قاضی ایالتی نوادا اجازه بازرسی تجهیزات و صندوق‌های مهر و موم انتخاباتی را صادر کرده است. ترامپ پیشتر وعده داده بود اطلاعات تکان دهنده‌ای درباره رای گیری انتخاباتی در نوادا منتشر خواهد کرد. تیم حقوقی ترامپ با ارائه دعوی حقوقی به دادستانی نوادا مدعی شد ۳ هزار و ۲۶ نفر که پیشتر این ایالت را ترک کرده اند، از طریق رای گیری پستی به طور غیر قانونی در نوادا رای داده اند.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۷ روز می‌گذرد، بایدن با اتکا به اعلان رسانه‌های این کشور خود را رئیس جمهور منتخب می‌داند و دونالد ترامپ با به راه اندازی چالشی حقوقی سلامت انتخابات را زیر سوال برده و گفته است هرگز تسلیم رسانه‌های جعلی و سیستم فاسد انتخاباتی نمی‌شود. در حالیکه وزنه آرا الکترال به شدت به نفع بایدن سنگینی می‌کند ترامپ کماکان وعده پیروزی دعاوی حقوقی خود و برگشتن ورق انتخابات را می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.