سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دست دادن فصل بدنسازی مشکل اصلی تیم شاهین بوشهر است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، از دست دادن فصل بدنسازی را مشکل اصلی تیمش می‌داند و می‌گوید: نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگویی در خصوص شرایط کنونی تیمش گفت: یکشنبه در برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ دسته یک به میدان رفتیم. در بیشتر دقایق این دیدار، بازی برابری را دو تیم ارائه دادند و به مانند تیم آماده مس کرمان، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم.

او تاکید کرد: باید واقع بین باشیم و توجه داشته باشیم که تیم شاهین شهرداری بوشهر در بین تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک، آخرین تیمی بود که تمرینات را آغاز کرد و در زمان محدودی که داشتیم به گزینش و انتخاب بازیکنان مشغول شدیم و در عمل بدون انجام تمرینات بدنسازی و حتی تمرینات تاکتیکی کافی وارد رقابت‌ها شدیم.

هواداران از تیم حمایت کنند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از هواداران و مردم خواست از تیمشان مانند همیشه حمایت کنند و برای رسیدن به هدفی که تیم دارد با صبوری همراهش باشند.

کمالوند عنوان کرد: به طور قطع از هفته ششم به بعد شرایط فنی و جسمانی ما کامل تغییر می‌کند و تیم ما از آن زمان روند رو به رشدی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: به بازیکنان بومی و جوانمان نیز توجه خاصی داریم، از مهران حاجب که یکی از جوانان مستعد باشگاه محسوب می‌شود در هفته اول استفاده کردیم و دیگر بازیکنان بومی مثل مصطفی احمدی و رامین دهقانی نیز در ترکیب اصلی ما بودند که  احمدی دچار پارگی صلیبی شد و فصل را از دست داد و رامین دهقانی هم در آخرین تمرین بازی قبل با آستارا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این دو هفته در تمرینات حضور فعال نداشت. همچنین علیرضا ابراهیمی هم دچار بیماری شده که دو هفته از تیم جدا بوده و احتمالا از این هفته به تمرینات باز می‌گردد.

دردسر‌های شروع دیرهنگام تمرینات

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: در اولین جلسه با مدیران باشگاه اعلام کرده بودم که شروع دیرهنگام تمرینات به طور قطع برای ما دردسر‌های فراوانی ایجاد می‌کند که همین طور هم شد و در همین دو بازی ابتدایی زینال خیری و مصطفی احمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی به طور کامل از دست دادیم.

کمالوند افزود: به علت اینکه دوران بدنسازی را از دست دادیم در دو هفته اخیر با مصدومیت ۶ بازیکن روبه‌رو بوده‌ایم و در همین بازی یکشنبه گذشته امید سام کن هنگام گرم کردن دچار کشیدگی عضله شد و همین امر کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

بازیکنان خوبی جذب کردیم

او گفت: هر چند خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، اما هم بازیکنان با تجربه و هم بازیکنان کارآمد و جوانی را جذب کردیم و برای رسیدن به شرایط آرمانی و هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان داریم و فکر می‌کنم درهفته‌های ششم و هفتم بتوانیم شرایط مناسب تری در کار تیمی ارائه دهیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: باید تاکید کنم با همه این مواردی که مطرح شد، با همه وجود به دنبال دفاع از اعتبار نام بزرگ شاهین هستیم و  با تمام توان برای خوشحالی هواداران این تیم محبوب تلاش خواهیم کرد.

کمالوند عنوان کرد: هدف گذاری اولیه ما این است که در نیم‌فصل اول در نیمه بالای جدول باشیم و در تعطیلات نیم‌فصل با آماده سازی کامل و جذب نفرات مورد نظر خود را به جمع مدعیان برسانیم.

شاهین شهرداری بوشهر از دو بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور یک امتیاز کسب کرده و در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.