سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ آذر ماه ۹۹؛

کشف کالای اساسی احتکار شده میلیاردی در اردبیل/ پلمب ۲۰ قلیان سرا در شهرستان پارس آباد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای اساسی احتکار شده میلیاردی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف انواع کالای اساسی احتکار شده به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در یک واحد انباری خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل، گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالای اساسی در یک واحد انباری در روستای "قاسم قشلاقی" را دریافت کردند.

او افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و نیز اخذ مجوز قضائی و با همراهی بازرسان به محل اعزام شدند که در بازرسی از انباری ۹ هزار و ۶۹۶ کیلوگرم رب، یک هزار و ۸۸۸ کیلوگرم قند و شکر، ۴۷۴ کیلوگرم لوبیا، یک هزار و ۴۸ لیتر مواد ضدعفونی کننده، یک هزار و ۲۹۳ عدد شامپو و ۲۳۷ ثوب پوشاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش احتکار مکشوفه بنا به اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۸۹۳ هزار ریال برآورد شده است.

سردار حسینی تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پلمب ۲۰ قلیان سرا در شهرستان پارس آباد

فرماندار پارس‌آباد مغان از پلمب دست‌کم ۲۰ قلیان سرا در این شهرستان که به صورت پنهانی فعالیت می‌کردند، خبر داد.

ابراهیم امامی در جریان اجرای طرح ضربتی تعطیلی قلیان‌سرا‌ها در این شهرستان گفت: با وجود اینکه بار‌ها بر تعطیلی صنوف پرخطر از جمله قلیان‌سرا‌ها تاکید شده است، ولی برخی از افراد همچنان در شرایطی که پارس‌آباد از نظر شیوع ویروس کرونا در حالت قرمز قرار دارد به صورت پنهانی و غیرقانونی اقدام به فعالیت می‌کنند.

او افزود: با گزارش مردمی و بازرسی ماموران، ۴۳ محل سرو قلیان شناسایی شده و با تشکیل تیم ضربتی با همکاری نیروی انتظامی ۲۰ قلیان‌سرا در پارس‌آباد پلمب شده و متخلفان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندار پارس آباد اضافه کرد: این طرح تا پایان محدودیت‌های کرونایی ادامه داشته و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.