سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری ۷۵۰ خانوار روستایی مازندران از خدمات نوین ارتباطی

۷۵۰ خانوار ساکن در روستا‌های شرق مازندران از خدمات نوین ارتباطی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در نشست کنترل پوشش ارتباطی استان ،گفت: با نصب و راه اندازی یک سایت تلفن همراه ۷۵۰ خانوار ساکن در ۶ روستای شرق مازندران از خدمات و سرویس‌های نوین ارتباطی برخوردار شد.

او افزود: به منظور برقراری عدالت ارتباطی در مناطق روستایی استان با راه اندازی یک سایت جدید تلفن همراه در روستای گرنام از توابع شهرستان بهشهر، ۵ روستای پجت، بندسر، متکازین، بیشه بنه و کیاسر نیز از خدمات باکیفیت ارتباطی و سرویس اینترنت برخوردار شد.

کبیری گفت: رشد ارتباطات و توسعه زیرساخت‌های این بخش از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشور است و اقدامات موثری در این زمینه بویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم با هدف کاهش شکاف دیجیتال انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران: در پی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مهار این ویروس، مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مشاغل تعطیل شد و در این مدت فعالیت این مراکز از طریق فضای مجازی انجام می‌شود که این موضوع ضرورت وجود زیرساخت‌های باکیفیت به منظور پایداری شبکه را بیش از گذشته نمایان کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.