سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار فوتی‌های کرونا در فسا به ۱۳۰ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: شمار جان باختگان به ویروس کرونا در شهرستان فسا به ۱۳۰ نفر رسیده است.

جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با ابراز نگرانی گفت: ویروس کرونا در ۴۸ ساعت گذشته، ۵ نفر از شهروندان شهرستان فسا را به کام مرگ کشاند و شمار جان باختگان به ویروس کرونا در این شهرستان به ۱۳۰ نفر رسیده است.

او افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان به ۹۳۸۷ نفر رسیده است.

کریمی، از بهبودی قطعی ۵۶۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: مردم هر گونه علائم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود.

کریمی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۶۰۷ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند، گفت: از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار کرد: از مردم و همشهریان عزیز خواهشمندیم تا ضمن پرهیز از هرگونه تجمع، دورهمی و میهمانی خانوادگی تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه مجلس اعم از ترحیم و عزا خودداری کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.