سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی یک میلیون و ۵۳۶ هزار مسافر در استان کرمانشاه

از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۵۳۶ هزار مسافر در استان کرمانشاه جابجا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به کاهش تردد در جاده‌های کرمانشاه شده، گفت : از ابتدای امسال تا کنون ۱۹۵ هزار و ۷۵۷دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در سطح استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷درصد کاهش تردد داشته ایم.

او گفت : بر این اساس تاکنون تردد بیش از ۲۵هزار دستگاه اتوبوس، ۴۰هزار دستگاه مینی‌بوس و ۱۲۹هزار دستگاه سواری به ثبت رسیده که به ترتیب تردد این وسایل نسبت به پارسال ۳۲، ۴۵و ۱۸ درصد کاهش داشته است.

کرمی افزود: در این مدت ۳۷۹هزار مسافر به وسیله اتوبوس با کاهش ۴۷درصدی، ۶۵۶هزار مسافر با مینی بوس با کاهش ۴۷درصدی و ۵۰۰هزار نفر به وسیله سواری با کاهش ۱۸درصدی نسبت به پارسال جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به منظور مقابله با شیوع کرونا مسئولان شرکت‌های مسافربری موظفند بلیط مسافران اتوبوس‌ها را پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.