سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای آموزش و پرورش:

اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان/اعلام برنامه های هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی رایگان پیش‌دبستانی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با عنایت به طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی و با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی (مجازی و به صورت رایگان) به منظور آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان، ثبت‌نام کودکان ۵ ساله (متولدین نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴) که تاکنون موفق به ثبت نام در مراکز پیش دبستانی نشده اند، بصورت ERP صورت می‌پذیرد.

او گفت : ضرورت دارد که تمامی کودکان ۵ساله این دوره را بگذرانند چراکه برای ثبت نام پایه اول و سایر مراحل تحصیلی داشتن گواهینامه معتبر این دوره لازم است.

فضلی از والدین گرامی درخواست کرد، فرم پیش ثبت‌نام فرزند خود را تا ۹۹/۹/۱۵ در لینک http://digiform.ir/kshpsr برای هر نوآموز فقط یک بار تکمیل نمایند تا در اسرع وقت جهت احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت نام توسط پایگاه‌های مشخص شده با شما تماس حاصل گردد.

هیات بدوی برنامه های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش را اعلام کرد

رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کرمانشاه اهم برنامه‌های این هیات را در سال جاری تشریح نمود.

سید عبدالله جلیلیان گفت: بخش قابل توجهی از تخلفات ارتکابی کارکنان به دلیل اطلاع نداشتن از قوانین و مقررات موضوعه بوده و مرتفع نمودن این خلا مستلزم آگاهی بخشی به آنان در خصوص مسائل مربوط به حوزه رسیدگی به تخلفات اداری است.

او افزود: ارتقای سلامت نظام اداری و تقویت فرهنگ آموزش و پیشگیری، مهمترین مسائل در مقابله با فساد اداری می‌باشد، لذا تعیین مجازات، تنبیه و صدور رای باید آخرین مرحله و آخرین راهکار مقابله با تخلفات و فساد باشد، بنابراین آموزش، نظارت پیشگیری باید مقدم و ارجح بر مجازات و صدور رای باشد.

جلیلیان ادامه داد: تخلف رفتار ناشایست سازمانی که از کارمند بروز داده می‌شود و هر رفتاری، برگرفته از نگرش و دیدگاه فرد است، لذا باید در مورد تغییر نگرش همکاران، اصلاح نگرش منفی، اصلاح رفتار سازمانی، اهمیت و جایگاه قانون گرایی و آسیب‌های قانون گریزی تلاش سازمان یافته صورت گیرد.

رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری ادامه داد: کاهش تخلف، کاهش ورودی پرونده‌ها از مهمترین اهداف بوده بنابراین آسیب شناسی علمی بروز تخلف و راه‌های کاهش ورودی پرونده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: از مهمترین اهداف اعضای هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، تشخیص عالمانه، عادلانه، خیر خواهانه، بدون جهت گیری‌های سیاسی، قومی و بغض شخصی، عقده گشایی و انتقام جویی است.

جلیلیان افزود: رتبه هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان الف (برتر) بوده که این موید تلاش همه جانبه تمامی اعضای این هیات در خصوص آموزش قوانین و مقررات به همکاران ارزشمند است، تخلفات ارتکابی کارکنان از فساد اداری، به بی انضباطی تقلیل یافته که این موضوع ناشی از اثر بخشی بودن آموزش‌های به عمل آمده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.