سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۲ هزار تومانی قیمت مرغ در بازار کرمانشاه

با کاهش ۱۲ هزار تومانی قیمت مرغ در بازار کرمانشاه هم اکنون قیمت این محصول پر مصرف وارد کانال ۲۳ هزار تومان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه روند کاهشی قیمت مرغ در روز‌های آینده ادامه دارد، گفت : طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۴۰ تن مرغ گرم در استان کرمانشاه توزیع شده است.

او با اشاره به فعالیت ۵۵۰ واحد صنعتی تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه گفت : با توجه به تعطیلی رستوران‌ها و تالار‌ها اکنون نیاز روزانه استان ۱۰۰ تن مرغ در روز است، اما در شرایط عادی به ۱۳۰ تا ۱۴۰ تن در روز می‌رسد.

او به توزیع روزانه ۲۵ تا ۳۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در بازار ۱۵ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر اینکه در حال حاضر به لحاظ جوجه ریزی مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: در آبان ماه امسال ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان کرمانشاه صورت گرفته و در آذرماه تا به امروز۸۸۵ هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

حاتمی گفت: در هر دوره به طور متوسط ۱۵۰ واحد جوجه ریزی می‌کنند.

او به موضوع تامین نهاده‌های دامی اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که در وزارت خانه برای تامین نهاده‌های دامی انجام شده تا پایان سال در این زمینه هیچ مشکلی در استان نخواهیم داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.