سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۷ هزار جلد کتاب در خراسان جنوبی

از ابتدای امسال تاکنون با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی حدود ۱۷ هزار جلد کتاب در خراسان جنوبی اهداء شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب لازمه رشد فکری و فرهنگی کودک و نوجوان است، گفت: ۱۷ هزار جلد کتاب در خراسان جنوبی از ابتدای امسال به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در استان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه این تعداد کتاب به سازمان ها و ادارات، روستاها و مدارسی که در خواست کتاب نموده اند، اهداء شده است، افزود: تمرکز این اداره کل بر اهدای کتاب به نقاط محروم استان است و تاکنون به روستاها، دهیاری‌ها و مدارس محروم نیز کتاب‌های متعددی اهداء شده است.


بیشتر بخوانید


رمضانی از اهدای کتاب به ۱۱۳ روستای فعال در طرح روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد و عنوان کرد: این کتاب ها با موضوع درسی و عمومی به شهرستان‌های استان شامل هشت روستای سربیشه، هفت روستای بیرجند، هشت روستای خوسف، پنج روستای درمیان، ۱۸ روستای زیرکوه، ۹ روستای سرایان، ۱۷ روستای سربیشه، ۹ روستای طبس، ۱۹ روستای قاینات و ۱۳ روستای نهبندان اهداء شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: خرید ۱۰۰ میلیون تومان کتاب از ناشران و برگزاری طرح‌های فروش فصلی کتاب از مهمترین حمایت‌های این اداره کل از ناشران است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.