سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغات تجاری گمراه کننده، اپل را مجبور به پرداخت جریمه ۱۲ میلیون دلاری کرد

رگولاتور ضدانحصارطلبی ایتالیا شرکت اپل را به دلیل تبلیغات تجاری گمراه کننده در خصوص گوشی آیفون ۱۰ میلیون یورو (۱۲ میلیون دلار) جریمه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از ایالت‌های آمریکا قصد دارند تا دسامبر شکایت ضدانحصارطلبی علیه گوگل تنظیم کنند. این اقدام حقوقی دومین شکایت پس از شکایت ضدانحصارطلبی که از سوی وزارت دادگستری آمریکا علیه شرکت گوگل در اکتبر تنظیم شد، خواهد بود. در همین راستا مقامات ضد انحصاری ایتالیا روز دوشنبه اعلام کردند که شرکت اپل را به دلیل اقدامات تجاری تهاجمی و گمراه کننده در مورد گوشی‌های خود ۱۰ میلیون یورو  جریمه کرده است.

علت جریمه شرکت اپل چه بوده است؟

این رگولاتوری در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ شرکت اپل به دلیل تبلیغ کردن مقاوم بودن چندین مدل گوشی خود در مقابل آب بدون مشخص کردن این موضوع که این مدل‌ها تنها در شرایط خاص این قابلیت را دارند، باید جریمه شود.

طبق بیانیه رگولاتوری ضدانحصارطلبی ایتالیا، شرکت اپل با اعلام این که آسیب دیدگی ناشی از مایعات تحت پوشش گارانتی قرار ندارد، از خود سلب مسئولیت کرده و مشتریانی را که گوشی‌هایشان از آب یا مایعات دیگر آسیب دیده بودند، بدون این که از آنها پشتیبانی کند فریب داده است. طبق گزارشات اعلام شده؛ شرکت اپل هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.