سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حدود هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات خط کشی محور‌های روستایی شهرستان نمین گفت: با تلاش راهداران عملیات خط کشی محور‌های نمین آبی بیگلو و راه روستا‌های محمودآباد بریس – گرمه چشمه نیارق و سو‌ها انجام شد.

او افزایش ایمنی محور‌ها از برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در ۸ ماه گذشته هزارو ۴۰۰ کیلومتر شانه راه و شیب شیروانی راه‌ها اصلاح و ۹ هزار عدد بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های استان تهیه و نصب شده است.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌ها مونتاژ، اصلاح، تهیه و نصب ۷۸۶ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، ۱۰ هزارو ۹۳۷ عدد تابلو‌های الزامی و انتظامی راه‌ها، شستشوی ۱۰۵ هزارو ۴۱۵ علائم و اصلاح و رنگ آمیزی ۲۴ هزارو ۵۷۵ عدد سرعت کاه آسفالتی پایه تابلو و علائم را ازدیگر اقدامات راهداران در مدت یاد شده دانست.

او تصریح کرد: در راستای ایمن سازی محور‌ها ۲۶ هزار مترطول شیار لرزاننده عرضی و طولی اجرا، تعمیر ارتقا و اصلاح ۳ هزارو ۴۲۰ شاخه گادریل و ۲ هزارو ۴۵۵ متر حفاظ در پرتگاهها، آبرو‌ها و رفوژمیانی راه‌ها نصب شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.