سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در روانسر صادر شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مولود مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد و گفت : مراکز مثبت زندگی با اشتغالزایی ۹ نفر در شهر‌های «روانسر» و «شاهو» و روستای «نهرابی» به مرکزیت بخش مرکزی راه‌اندازی شده است.

او گفت : این مراکز وظیفه خدمات‌رسانی و حمایت از هزار و ۳۵۰ خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان روانسر را بر عهده دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر افزود: فعالیت مراکز مثبت زندگی با ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش هزینه‌های جامعه هدف بهزیستی به ویژه هزینه‌های مربوط به رفت و آمد را به دنبال خواهد داشت.

مظفری با بیان اینکه روند ثبت پرونده‌های گروه‌های هدف مرکز مثبت زندگی، در گذشته به صورت معمول و دستی انجام می‌شد، افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی استان در این مراکز، خدماتی از قبیل ثبت نام و تشکیل پرونده و پیگیری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و حتی افراد دارای محدودیت‌های جسمی می‌توانند از این خدمات به سهولت بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: خدمات حضوری مانند مشاوره خانوادگی یا تربیتی، با توجه به کیفیت و مزایای بالاتر نسبت به فضای الکترونیکی، هم چنان جایگاه خود را از دست نداده و در محور‌های گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر گفت: استانداردسازی ارائه خدمات در این مراکز سبب افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.