سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس بازی راحتی برابر شهر خودرو ندارد/ گل محمدی باید سیستم تیمش را تغییر بدهد

انتظاری، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

سهراب انتظاری، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: یحیی گل محمدی، سرمربی سابق شهر خودرو بوده است و شناخت خوبی از  تیم سابق خود دارد. بازیکنان شهر خودرو نیز انگیزه زیادی مقابل سرمربی سابق خود دارند و این موضوع باعث می‌شود که تیم پرسپولیس، امروز بازی راحتی نداشته باشد. سرخ‌پوشان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارند و به همین علت قصد دارند ۳ امتیاز بازی امروز را کسب کنند تا  وضعیت خود را بهبود ببخشند.  

انتظاری درباره ناکامی پرسپولیس در نتیجه گیری بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تمرکزشان بر روی لیگ قهرمانان آسیا است تا بدون مصدوم در فینال آسیا حضور یابند  و همین موضوع باعث شده است آن‌ها از مسابقات لیگ برتر فوتبال غافل شوند و بازی‌های خوبی ارائه ندهند. به نظرم پرسپولیسی‌ها مقصر نیستند و اگر در زمان مقرر فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد؛ در آن صورت سرخ‌پوشان با خیال راحت در بازی‌های لیگ برتر شرکت می‌کردند.  

پرسپولیسی ها در لیگ برتر فوتبال، محتاط بازی می کنند 

او افزود:  بازیکنان پرسپولیس خیلی محتاط در مسابقات لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنند تا دچار مصدومیت نشوند و بازی فینال آسیا را از دست ندهند. گل محمدی هم برای فینال آسیا مشکلاتی دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. البته این موضوع دلیل نمی‌شود تا تیم پرسپولیس بد بازی کند؛ سرخ‌پوشان باید با تمام قوا در مسابقات حاضر شوند تا با شرایط خوبی در فینال آسیا شرکت کنند.

تاکتیک گل محمدی برای تیم های لیگ برتری شناخته شده است  

انتظاری درباره ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی بیان کرد: به نظرم گل نزدن پرسپولیس ارتباطی به مهاجمان این تیم ندارد و به طور کلی بازیکنان این تیم بد بازی می‌کنند که نمی‌توانند موقعیت گلزنی ایجاد کنند. همچنین تاکتیک گل محمدی برای تیم‌های لیگ برتری شناخته شده است و حریفان روزنه‌های نفوذ پرسپولیس را می‌بندند و مانع گلزنی سرخپوشان می‌شوند. به نظرم گل محمدی باید  سیستم تیمش را در بازی‌های لیگ برتر تغییر بدهد تا بازیکنان، بازی‌های شادابی را ارائه بدهند.  

عبدی نباید مهاجم فیکس پرسپولیس باشد 

او درباره عملکرد ضعیف مهدی عبدی در گلزنی اظهار کرد: مهدی عبدی بازیکن جوانی محسوب می‌شود، اما انتظارات از این بازیکن بالا است. من احترام زیادی برای عبدی قائل هستم، اما به نظرم زود است که عبدی مهاجم فیکس و ثابت پرسپولیس باشد، چون تجربه لازم را ندارد. معتقدم که تیم پرسپولیس به  یک مهاجم شش دانگ و گلزن نیاز دارد و مسئولان باشگاه باید یک فوروارد  به خدمت بگیرند.  

انتظاری درباره پیش بینی خود درباره نتیجه بازی پرسپولیس و شهرخودرو گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس بازی خوبی برابر تیم شهر خودرو ارائه بدهد و این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذراند. به هر حال امیدمان برای موفقیت پرسپولیس در فینال آسیا کاهش یافته است و ناامید شده‌ایم و سرخ‌پوشان باید بازی‌های لیگ برتر را پیروز شوند تا با روحیه بالا در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.