سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه محورها و جاده‌های استان اصفهان باز است

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ساعات اولیه صبح امروز به دلیل سرد بودن هوا پدیده مه گرفتگی را در سطح استان اصفهان شاهد بودیم اما هم اکنون مشکلی نیست و همه محورها و جاده‌های استان باز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان، درباره آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، اظهار کرد: ساعات اولیه صبح امروز به دلیل سرد بودن هوا پدیده مه گرفتگی را در سطح استان به ویژه محور‌های غرب و جنوب اصفهان شاهد بودیم، اما هم اکنون مشکلی نیست و همه محور‌ها و جاده‌های استان باز و تردد در جریان است.

او با بیان اینکه خوشبختانه امروز حادثه‌ای بر اثر پدیده مه گرفتگی در جاده‌ها رخ نداده است، افزود: با توجه به اینکه در هنگام مه گرفتگی میدان دید کاهش می‌یابد رانندگان باید با سرعت بسیار کم، مطمئنه و رعایت فاصله طولی در جاده‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت آمد و شد و محدودیت‌های کرونایی به رانندگان توصیه می‌شود که تردد‌های غیرضروری را لغو کنند، زیرا دوربین‌های ترددشمار جاده‌ای فعال شده است و برای شهروندانی که خارج از محل و محدوده پلاک وسیله نقلیه خود تردد می‌کنند، تخلف و جریمه یک میلیون تومانی ثبت می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.