سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آمار مراجعه‌کنندگان و بیماران ورودی به بیمارستان های گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت : آمار مراجعه‌کنندگان و بیماران ورودی به بیمارستان و مراکز درمانی و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کم شده، ولی متاسفانه در هفته و ۲۴ ساعت گذشته شمار موارد فوتی افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : طرح ملی شهید سلیمانی با جدیت در شهرستان گیلانغرب در حال اجرا است و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۳ نفر به صورت محله محور غربالگری و پایش شده‌اند.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون مجموع افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده به ۹۲۷ تن رسید.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: میانگین مبتلایان جدید به روزانه کمتر از ۱۰ مورد کاهش یافته است ضمن اینکه تعداد افراد بستری هم اکنون ۱۶ نفر است.

محمودیان افزود: آمار فوتی‌های ثبت شده ناشی از ویروس کرونا نیز در گیلانغرب به ۵۱ مورد افزایش یافته است.

او با تاکید برضرورت استمرار همراهی مردم و همه اصناف گفت: آیین‌های تشییع و عزا هم با همکاری خانواده‌ها به طور کامل محدود شده و با کمترین تعداد ممکن انجام می‌شود.

او گفت: کنترل تردد خودرو‌ها نیز توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به خوبی اعمال شده، اما همه این موارد به معنی کم توجهی به موضوع انتقال و سرایت بالای ویروس کرونا نباید باشد بلکه بیش از پیش لازم است شهروندان عزیز در رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده موج دیگری از همه گیری بالای بیماری کووید ۱۹ ایجاد نشود.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: امید است مجموعه اقدام‌ها و محدودیت‌ها منجر به تحقق هدف‌های پیش بینی شده در قطع زنجیره کرونا شود.

او گفت: دستگاه سی تی اسکن و نیاز به رادیولوژی پرتابل، همچنان نیاز اساسی بیمارستان الزهرا (س) است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.