سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار سمنان خبرداد؛

وضعیت ثبات کرونا در استان سمنان

خجسته پور با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت استان ازنظر کرونا به ثبات رسیده است، گفت: همچنان تارسیدن به مرحله کنترل و مدیریت بیماری باید تلاش کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آئین تودیع و معارفه فرماندار سمنان  ضمن بیان اینکه استان هم ازنظر میزان فراگیری و هم در میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا روند کاملاً نزولی داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت این استان ازنظر بیماری کرونا به ثبات رسیده است.

او با تأکید بر اینکه تا رسیدن به مرحله مدیریت و کنترل این بیماری راه زیادی باقی‌مانده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم، تصریح کرد: همراهی آحاد مردم و تلاش و پا به کار بودن مسئولان استان در ایجاد ثبات در وضعیت شیوع این بیماری نقش مؤثری داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه بیش‌ازپیش مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای ریشه‌کنی کرونا بیان کرد: بی‌تردید توقف فعالیت اصناف، بازاریان و کسبه مشکلات زیادی در خصوص پرداخت اجاره محل، چک‌های صادرشده و نیز مشکلات مالی برای این قشر ایجاد می‌کند.

خجسته پور بابیان اینکه اغما سازی به‌عنوان مهم‌ترین اقدام در دستور کار مجریان و مسئولان ستاد‌های مدیریت مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان قرار گیرد، افزود: امنیت، سلامت و معیشت مردم به‌عنوان مهم‌ترین دستور کار و راهبرد مدیران در وضعیت فعلی است.

او در ادامه با تأکید بر اینکه فرمانداری شهرستان یک جایگاه مهم و حساس در بحث مدیریت شهری است، تصریح کرد: در سطح مدیریت ارشد، میانی و خرد کشور همیشه تغییر و جابجایی به‌عنوان امری مرسوم و معمول بوده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.