سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مولوی سلامی ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

نماینده مردم اهل سنت سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در بیانیه مولوی نذیر احمد سلامی  آمده است: خبر شهادت دانشمند هسته‌ای و مجاهد نستوه دکتر محسن فخری‌زاده باعث تألم و تأثر خاطر اینجانب گردید. این ضایعه عظیم را به پیشگاه رهبری فرزانه نظام، خانواده معزز شهید و مردم سرفراز ایران تسلیت عرض می‌کنم. بی‌شک شهادت مدال افتخاری است که خداوند منان به نیکان زمانه ارزانی می‌دارد.

دشمنان اسلام و مسلمین باید بدانند که به هیچ وجه توان خاموش کردن نور الهی را ندارند و سرنوشتی جز تباهی عایدشان نمی‌شود و نور الهی پرنورتر از همیشه بر پهنه هستی می‌تابد و ظلمات را از بین می‌برد.

 تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.