سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکلا و مشاوران نیکوکار یزدی یاریگر نیازمندان

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان یزد گفت: وکلا و مشاوران نیکوکار استان در هشت‌ماهه امسال ۶۷۰ مورد خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سمیه اخضر رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان یزد گفت: در هشت‌ماهه نخست امسال ۶۷۰ مورد خدمات حقوقی از جمله تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی و صدور حکم و اجرای احکام و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد.

او با اشاره به حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی این نهاد از مددجویان به منظور صیانت از نهاد خانواده، افزود:  آگاه‌سازی و هدایت مددجویان در زمینهٔ مسائل حقوقی و قضائی ازجمله فعالیت‌های این نهاد محسوب می‌شود، بسیاری از مددجویان به هنگام بروز مشکلات قضائی، آگاهی لازم به حقوق قانونی خود را ندارند و در احقاق حق خود دچار مشکل می‌شوند و همین موضوع باعث گسترش آسیب‌پذیری آن‌ها می‌شود.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مددجویان تحت حمایت این نهاد از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه و دارای مشکلات حقوقی متعددی هستند به همین منظور وکلا و مشاوران نیکوکار استان به ‌منظور پرداخت زکات علم خود می‌توانند برای معاضدت حقوقی و خدمت‌رسانی به محرومان و احقاق حق آنان با کمیته امداد همکاری کنند.

اخضر تصریح کرد: سال گذشته ۹۰۶ مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.