سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق سیم‌های برق با ۱۹ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق سیم برق در حین سرقت و کشف ۱۹ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پور امینایی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهر کرمان حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر را در حال سرقت سیم برق مشاهده کردند.

او افزود: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد، اما در نهایت با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و جهت بازجویی به مقر پلیس فرستاده شد.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف مقداری سیم برق مسروقه از سارق تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات موجود به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت سیم‌های برق و تجهیزات انتقال نیرو در شهرستان کرمان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: شهروندان ضمن توجه به نکات ایمنی در حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ به اطلاع خادمان نظم و امنیت برسانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.