سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس پیگیر مشکلات مردم منطقه اورامانات شد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات مردم منطقه گفت : راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه و اعلام شفاف زمان آماده به کار شدن دستگاه باید تسریع یابد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات مردم منطقه گفت : راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه و اعلام شفاف زمان آماده به کار شدن دستگاه افزایش تخت‌های ICU بیمارستان قدس پاوه و تخصیص دستگاه همو دیالیز پرتال بر اساس اعلام نیاز بیمارستان قدس از درخواست‌های مردم شهرستان پاوه است.

او گفت : به دستور وزیر بهداشت برای راه اندازی بیمارستان موقت روانسر در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۳۰ و پیگیری انجام شده و جلسه با مسئولین سازمان برنامه، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده استانداری و جهاد کشاورزی جهت تخصیص بودجه برای آماده شدن فضای فیزیکی آن و تسریع در شروع به کار پروژه اقدام شده است.

لهونی افزود : درخواست اختصاص تخت جهت بیماران دیالیزی و تهیه دستگاه و ملزومات مرتبط آن برای بیمارستان موقت ثلاث باباجانی و پیگیری تخصیص اعتبار اختصاص یافته به ساخت بیمارستان اصلی ثلاث باباجانی در سفر دکتر نوبخت به کرمانشاه از موارد مطرح شده در خصوص حوزه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی بود.

 لهونی بر تسریع در راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود تاکید کرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.