سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد البخیتی: هدف گرفتن دانشمندان از سوی اسرائیل، تنها به ایران محدود نمی‌شود

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در سخنانی گفت هدف گرفتن دانشمندان از سوی اسرائیل تمام کشور‌های عربی را شامل می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در سخنانی گفت هدف گرفتن دانشمندان از سوی اسرائیل تنها به ایران منحصر نمی‌شود؛ بلکه تمامی کشور‌های عربی را شامل می‌شود.

محمد البخیتی همچنین گفت: پاسخ مشروعی که جهان به آن اذعان خواهد کرد، پاسخ ایران خواهد بود. او همچنین تصریح کرد: همگان خواهند فهمید عادی سازی روابط با اسرائیل راه به جایی نخواهد برد.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با اشاره به این که استقرار نیرو‌های انگلیسی به منظور حمایت از سواحل سعودی، تغییری در اوضاع ایجاد نخواهد کرد، افزود: اساساً انگلیس و آمریکا عامل جنگ یمن هستند.

وی به شرکت‌های نفتی خارجی برای ماندن در عربستان هشدار داد و به کشتی‌هایی که در بنادر سعودی لنگر می‌اندازند هم هشدار داد و بیان کرد: تمامی تأسیسات هدفی مشروع برای حملات ما محسوب می‌شوند.

گفتنی است سخنان عضو شورای سیاسی انصارالله در حالی بیان می‌شود که سوریه نیز ترور دانشمند هسته‌ای ایران را اقدامی تروریستی خواند.
فیصل مقداد، وزیر خارجه جدید سوریه در دیدار خود با «جواد ترک آبادی» سفیر ایران در دمشق از احساس خشم پس از این اقدام مجرمانه سخن گفت و اعلام کرد سوریه در کنار دولت و ملت ایران در برابر تلاش‌های کورکورانه این چنینی ایستاده است.

همچنین قطر به شدت، ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان محسن فخری زاده را محکوم کرده و آن را تجاوز آشکار به حقوق بشر خواند. «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در مکالمه‌ای تلفنی که امروز با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان داشت، از تسلیت دولت و ملت قطر در خصوص این عملیات ترور سخن گفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.