سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با محکوم کردم ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» گفت : کینه استکبار جهانی و فرعون قرن و ایادی آن و رژیم صهیونیستی بار دیگر چهره پلید خود را نمایان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت : کینه اسکتبار جهانی و فرعون قرن و ایادی آن و رژیم صهیونیستی باردیگر چهره پلید خود را نمایان کرد و چشم دیدن فرزند برومند و غیور ایرانی و جمهوری اسلامی را نداشت و با ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده بیشتر از پیش خباثت خود را آشکار کرد.

او گفت : شهید فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، یکی از دانشمندان نخبه در صنعت دفاعی کشور بود که دستاورد‌های عظیم و نواوری‌های شکوهمندی را برای حوزه نظامی و هسته‌ای و موشکی کشور به میراث نهاد.

ماموستا مرادی افزود: با عرض تسلیت شهادت این بزرگ مرد به مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران و جامعه علمی و نظامی کشور، خانواده ایشان و بازماندگان این شهید سرافراز، بر این باور داریم که خون شهدا پایمال نخواهد شد و با این اعمال مذبوحانه از طرف ایادی کفر جهانی ملت ما عقب نخواهند رفت و بلکه بیشتر در عرصه‌های مختلف خاصاته علمی و نظامی و دفاعی پیشرفت خواهند نمود و انتقام خون همه شهدای ترور و دانشمندان شهید را خواهند گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.