سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعلی حسینی:

طبق قانون اعضای کاروان تیم‌ها نباید بیشتر از ۶۰ نفر باشند

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره جلسات این باشگاه برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کارگروهی به ریاست سمیعی و با حضور پیروانی، گل‌محمدی و شکوری برگزار می‌شود. لیست اولیه بازیکنان و کادر فنی برای دریافت روادید، لیست روزانه و ساعات وعده‌های غذایی را به AFC ارسال کرده ایم. باید زمان تمرینات را مشخص کنیم. ۲ بار قبل از سفر، یک بار در فرودگاه و هر سه روز یک بار در قطر تست کرونا می دهیم. فیزیوتراپ جدید هم مشکلی برای سفر به قطر ندارد.

او افزود: طبق اعلام AFC، اعضای کاروان تیم‌ها نباید بیشتر از ۶۰ نفر باشند. هر تیم می‌تواند نام ۳۵ بازیکن را ثبت کند. ۲۰ عضو کادر فنی هم باید آی‌دی کارت بگیرند. اعضای تدارکات بدون آی‌دی کارت هستند.

امیرعلی حسینی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا یک رویداد منحصر به فرد است که باید پوشش رسانه‌ای خوبی از آن شود. وظیفه داریم برای اصحاب رسانه هم آی‌دی کارت بگیریم.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۶۰ عضو کاروان تیم در حباب پزشکی خواهند بود. آنها فقط باید در هتل، زمین تمرین یا زمین مسابقه حضور داشته باشند و اگر کسی از این حباب خارج شود، نمی‌تواند به سایر اعضای تیم اضافه شود.


بیشتر بخوانید


حسینی گفت: اعضا هر چند روز یک بار دور هم جمع می‌شوند. جلسات روزانه‌ای هم برگزار می‌شود و امروز (شنبه) هم نشستی با سمیعی و شکوری داشتیم. رهنمود‌های سمیعی را گرفتیم و گل‌محمدی لیست اتاق‌بندی و ساعت‌بندی را به ما ارائه می‌کند. مسائل دیگر را هم هماهنگ می‌کنیم و احتمال دارد این سفر با پرواز چارتر انجام می‌شود. نامه‌نگاری کردیم هتلی که می‌خواهیم در آن ساکن شویم، درسطح این رویداد باشد تا مشکلات دفعه قبلی را نداشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت عیسی آل‌کثیر و محرومیت وحید امیری تصریح کرد: ۲ بار نامه‌نگاری کردیم، اما جواب خوبی نشنیدیم و با آن موافقت نکردند. چون وقتی قانونی نوشته می‌شود، اجرا می‌شود و ما تلاش خود را کردیم. متأسفانه امیری ۲ کارت زرد دارد و احسان پهلوان که کارت قرمز داشت، از حضور در فینال محروم هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.