سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۳ هزار شهروند در خراسان شمالی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون به ۳ هزار و ۵۲۴ نفر از شهروندان خراسان شمالی خدمات مشاوره‌ای ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محسن عربی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۸۷ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری سطح استان به مصالحه انجامیده است.

سرهنگ عربی با اشاره به اینکه در طول این مدت تعداد ۴ هزار و ۵۶۲ پرونده در حوزه روانشناختی مورد رسیدگی قرار گرفته، عنوان کرد: در این خصوص ۱۳۲ مورد مشاوره انتظامی توسط کارشناسان این حوزه به مراجعان ارائه شده است.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یاد آور شد: پرونده‌های زوجین دارای اختلاف و در شرف طلاق نیز علاوه بر ارجاع به کلانتری‌ها به صورت جداگانه به مرکز مشاوره استان نیز ارجاع داده می‌شود.

سرهنگ عربی همچنین ابراز امیدواری کرد که با توسعه و تقویت این واحد اجتماعی در کلانتری‌های سطح استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه می‌توان شاهد روند کاهش آسیب ها، معظلات و مشکلات خانواده ها در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.