سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه جاده‌های ارتباطی به شهرستان مهاباد باز است

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش ماموران راهداری همه راه‌های شهرستان مهاباد باز است.

خادمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار داشت: باتوجه به موج بارشی که از دیروز در منطقه آغاز شده بود گروه‌های راهداری با دو کمپرسی، یک دستگاه گریدر و لودر عملیات برف روبی و نمک پاشی را در جاده‌های این شهرستان آغاز کردند.

او ادامه داد: کسانی که قصد تردد در چهار محور مهاباد-سردشت، مهاباد-بوکان و مهاباد-ارومیه را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

خادمی با اعلام اینکه جاده‌های ارتباطی در مدت بارش برف با تلاش ماموران راهداری بدون هیچگونه مشکلی باز بود افزود: در طول مسیر‌ها اگر در هر نقطه‌ای مسافران و رانندگان به مشکل برمی خوردند ماموران راهداری به همراه دیگر نهاد‌های خدمات رسان وارد عمل می‌شدند ومشکل را برطرف می‌کردند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه همه پرسنل استحفاظی درحالت آماده باش برای خطرات احتمالی، چون ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌ها بعد از بارش باران و برف هستند ادامه داد: بعداز بارش برف وادامه بارندگی‌ها جاده‌های مهاباد به سردشت درگردنه جواله رشان وگردنه زمزیران، همچنین در جاده مهاباد به بوکان در محدوده برهان با یخ زدگی همراه شد که ماموران اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مهاباد حدود ۵ بار آن را برفروبی ونمک پاشی کردند.

خادمی از رانندگان ومسافران خواست با توجه به وضعیت جوی واحتمال ادامه بارش‌ها، با خود وسایل گرمازا و زنجیر چرخ همراه داشته باشند ویا قبل از حرکت از این اداره وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.