سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث شنبه ۸ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل در بندر امام

حوادث امروز شنبه ۸ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۸ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 عامل تیراندازی به درب منزل در بندر امام خمینی(ره) دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی رئیس پلیس بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به درب منزل واقع در شهر بندر امام خمینی (ره) موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: با تلاش ماموران اطلاعات کلانتری ۱۳ شهر بندر امام خمینی (ره) مخفیگاه متهمی که اقدام به تیراندازی درب منزل نموده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و طی انجام عملیات پلیسی قبل از متواری شدن دستگیر و پس از اتتقال به کلانتری طی تحقیقات اولیه متهم به جرم خود معترف و تلاش جهت کشف سلاح غیرمجاز ادامه دارد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای  با ۱۹ فقره سرقت ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه  گفت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

او بیان داشت: پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۹ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی در سطح شهرستان ایذه اعتراف کردند.

سرهنگ سفید پوست افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ایذه  تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.