سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای خون توسط اقشار بسیج سپاه فتح

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقشار مختلف بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در این آیین سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح به همراه مسئولان اقشار مختلف بسیج و جمعی از بسیجیان با حضور در اداره کل انتقال خون استان بخشی از خون خود را اهداء کردند.

رستم حسن زاده مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتقال خون یک سازمان عام المنفعه است که از سوی کمیته پدافند غیرعامل به عنوان یک مرکز حیاتی شناخته شده است، گفت: از یک کیسه خون سه فراورده اصلی و بیش از ۶۰ فراورده دارویی استحصال می‌شود.

رستم حسن زاده افزود: هر چند با شیوع ویروس کرونا ظرفیت و بار مراجعه به انتقال خون کم شد، اما همت، ایثار و فداکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد باعث شد که ظرفیت خون این اداره کل از پنج روز به ۹ روز برسد.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز گفت: اقشار مختلف بسیج برای عرض خداقوت به کارکنان اداره کل انتقال خون و همچنین اهدای بخشی از خون خود به بیماران نیازمند در این مرکز حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می‌دانند و در شرایط سخت کرونایی در بخش‌های مختلف کمک‌های مومنانه، اهدای خون، توزیع بسته‌های فرهنگی و ورزشی بین مدارس، اهدای جهیزیه، میز خدمت همپای با سایر مسئولان استان در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.