سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
دشمنان کینه توز کوردل و وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر در اقدامی ددمنشانه با زمین ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند.

با افسوس فراوان شهادت دکتر «محسن فخری زاده»؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که عمر پاک و پرثمر خود را در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صرف کرد را به محضر حضرت، ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده آن شهید گرانقدر و همکاران و دوستانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم که روح پاک آن شهید بر خوان با کرامت سالار شهید حضرت حسین ابن علی (ع) میهمان باشد.

قطعا انتقام و مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه مطالبه و خواست مردم عزیز و انقلابی است که امیدوارم با تیزهوشی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی این خواست مهم محقق شود.
حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.