سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان صمت خوزستان خبر داد:

احیای ۴۵ واحد صنعتی راکد خوزستان تا پایان امسال

نظری گفت: بر اساس یک طرح ملی قرار است، صد‌ها واحد صنعتی راکد تا پایان امسال احیا شوند که ۴۵ واحد آن در خوزستان هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس یک طرح ملی قرار است که ۴۵ واحد تولیدی در استان خوزستان احیا شوند.

او با بیان اینکه مطابق با این طرح باید تا پایان امسال واحد‌های صنعتی راکد به چرخه تولید بازگردند، افزود: از این تعداد واحد صنعتی در خوزستان ۳۶ واحد آن در شهرک‌های صنعتی قرار دارد و ۹ واحد آن نیز خارج از شهرک‌ها هستند.

نظری بیان داشت: طی چند سال اخیر مشکلات بسیاری از واحد‌های صنعتی برطرف شده و دوباره وارد مدار تولید شده اند که یکی از آن‌ها شرکت گروه ملی است و برای رونق کسب و کار در این مجموعه تلاش کردیم تا تفاهم نامه‌ای انعقاد کنیم و حالا این شرکت لوله‌های بدون درز را برای شرکت نفت تولید می‌کند، ضمن آنکه هم اکنون به دنبال تامین مواد اولیه برای آن هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با برشمردن این نکته که تولید لوله برای شرکت گروه ملی نقدینگی به همراه می‌آورد، ادامه داد: پیش از این لوله‌ها از اروپا و چین وارد می‌شدند که موجب خروج ارز از کشور می‌شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت تصفیه قند و شکر اهواز که به مدت ۱۶ سال تعطیل بود نیز حالا به یک سرمایه گذار واگذار شه و قرار است که تا سال اینده مجددا راه اندازی گردد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.