سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۶۸ واحد مسکن مددجویی در چرام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: به مناسبت هفته بسیج از ۶۸ واحد مسکن مدد جویی و ۲ پایگاه مقاومت بسیج روستایی در این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: همزمان به سالروز تشکیل بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب ۶۸ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به بهره برداری رسید.
 
پوربهشت افزود: تعداد ۷۰ واحد مسکن مددجویی طبق تفاهم نامه‌ای که بین کمیته امداد و سپاه شهرستان منعقد شده بود که امروز ۶۸ واحد از این مسکن‌ها تحویل مددجویان شده است.

او با بیان اینکه تا پایان آذر ماه دو واحد باقی مانده نیز تحویل مددجویان می‌شود، گفت: برای ساخت این واحد‌ها حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد بحث مسکن مددجویان است که امروز تعداد ۶۸ واحد از مجموع ۷۰ واحدی که به ناحیه مقاومت شهرستان چرام واگذار شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

کریم نسب با بیان اینکه امسال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۲۵ واحد مددجویی دیگر در شهرستان آغاز شده، افزود: تا پایان امسال همه این واحد‌ها تکمیل و به مددجویان تحویل می‌شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.