سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

۱۲۰ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی بازسازی می‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان شمالی به‌صورت متمرکز از سوی سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور بازسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی نیکزاد در حاشیه نشست شورای اداری خراسان شمالی به خبرنگاران گفت: مقرر شده است ۶ هزار میلیاد ریال اعتبار نیز از محل تبصره ۵۶ بانک ملی در اختیار استان قرار بگیرد.

نیکزاد افزود: همچنین اعتبارات مصوب قبلی راه‌های در دست ساخت استان، تخصیص ۱۰۰ درصدی خواهد داشت.

او گفت: همچنین مقرر شده است تسهیلاتی ارزان از طریق دفتر مناطق روستایی و برخی تسهیلات و ماشین آلات از طریق سازمان شهرداری و دهیاری وزرات کشور در اختیار استان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


نیکزاد با اشاره به ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان گفت: ۱۰ هزار واحد در شهر‌ها و ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در روستای استان توسط بنیاد مسکن ساخته خواهد شد که در این بین تسهیلات ارزان قیمت ۵۰۰ میلیون ریالی و تسهیلات بلاعوض ۳۰۰ میلیون ریالی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

او عنوان کرد: همچنین مقرر شده است در خصوص گلستان شهر بجنورد، پنج هزار هکتار زمین با کاربری مسکونی در اختیار شهرداری بجنورد قرار گیرد و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از طریق سازمان ملی زمین و مسکن برای استان تخصیص یابد که این اعتبار با دستور استاندار خراسان شمالی در شورای مسکن هزینه خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سفر به خراسان شمالی ۶۰ طرح عمران شهری، کلنگ زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی اجرا کرد و در نشست شورای اداری خراسان شمالی حضور داشت.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستا‌ها سکونت دارند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.