سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن در چهارمحال و بختیاری

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن ، امین محمدیوسفی در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استوار یکم "امین محمدیوسفی" روز گذشته در درگیری با اشرار به ضرب گلوله به شهادت رسید.

سردار امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، در مراسم تشییع پیکر شهید امین محمدیوسفی گفت: شهادت شهدای مدافع وطن ما را مصمم خواهد کرد که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و مروجین فساد بپردازیم.
 

بیشتر بخوانید
 



 وی گفت: درود خدا بر تمام مجاهدانی که در راه حفظ امنیت مردم زندگی خود را به خطر انداختند و به درجه رفیع شهادت دست یافتند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این شهدای گرانقدر از همه چیز خود گذشتند تا نظام اسلامی سربلند باشد و نوامیس مردم در امنیت زندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای من و همه پرسنل ناجا بسی جانسوز است که مجموعه انتظامی از حضور چنین همکار دلسوز و فداکاری محروم شد، اما شهادت او ما را مصمم خواهد کرد که با جدیت و قاطعیت بیشتر به انجام وظیفه در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و آن‌هایی که ترویج فساد در جامعه می‌کنند، بپردازیم.

سردار امان‌اللهی تاکید کرد: حتما راه این شهید ادامه دارد و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌هایی که شهدای این انقلاب داشته‌اند سربازان ولایت در نیروی انتظامی جانفشانی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.