سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی قرارگاه سلامت حاج قاسم سلیمانی در زرندیه

قرارگاه جهادی سلامت محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زرندیه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته بسیج و در راستای مقابله با کرونا در مراسمی قرارگاه جهادی سلامت و محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت در شهرستان زرندیه راه اندازی شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این قرارگاه با استفاده از همه ظرفیت‌های محلی تمام سعی و تلاش خودرو به کار خواهد برد که انشالله به زودی شاهد این باشیم که هیچ اثری از ویروس منحوس کرونا در شهرستان زرندیه نباشد.

سرهنگ روح افزا افزود: در این طرح تیم‌های شبکه بهداشت درمان با استفاده از ظرفیت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج و با مسئولیت و هدایت روحانیون و امام جماعت محل در بحث ضد عفونی و پیشگیری و آگاه سازی مردم، غربالگری و کمک‌های مومنانه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: مباحث تخصصی و بهداشت و درمان با هدایت دوستان در مجموعه شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد گرفت و بسیجیان آموزش‌های لازم را در این زمینه خواهند دید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه ادامه داد: هماهنگی‌های خوبی در مجموعه شهرستان با فرماندار، امام جمعه و مجموعه ادارات و ارگان‌ها و نهاد‌ها به عمل آمده که انشاءالله در این طرح همه ظرفیت‌ها و همه مسئولین و مردم و بسیج و روحانیت در کنار همدیگر با لطف و عنایت الهی انجام وظیفه خواهیم کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.