سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی ویژه استاندار از کادر درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار به صورت ویژه از زحمات و تلاش های بی وقفه کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلانتری استاندار امروز با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی دربین ۶۵ دانشگاه هم نوع رتبه ۵ کشور را دریافت کرده گفت: به صورت ویژه از زحمات و تلاش های بی وقفه کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می کنم و این ارتقاء آن هم در شرایط سخت و دردناک کرونایی نشان از تعهد انسان دوستی و ایثار کادر درمان دارد.

کلانتری افزود: ورودی به بیمارستان‌های استان همچنان زیاد و فشار بر کادردرمان را مضاعف کرده است.

او با تاکید براینکه کاهش این سنگینی تنها با همکاری مردم میسر می‌شود بیان کرد: با اخلال کنندگان و افرادی که در برنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا سهل انگاری می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

سرهنگ عبدیپور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی این استان هم از کاهش ۵۰ درصدی ترافیک در چند روز اخیر خبر داد و گفت: میزان تردد خودرو‌ها در ۳ روز اخیر از ۴۳۲ هزار به کمتر از ۲۱۶ هزار تردد کاهش یافته است.

سرهنگ عبدیپور افزود: در این مدت ۶۴۳ خودر متخلف از ۲۰۰ تا یک میلیون تومان جریمه شده اند و هزارو ۸۳ خودروی غیر بومی متوقف و برگشت داده شدند.

کناری فرماندار شهرستان بویراحمد هم گفت: در دستورالعمل‌های جدید ۹۶ درصد از اصناف محدودیت‌های جدید را اعمال و با برنامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کردند.

کناری افزود: با همکاری پلیس در ۲ روز گذشته از برگزاری مجالس ترحیم و عروسی در شهرستان جلوگیری و بانیان ۲ فقره مراسم عروسی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.