سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در کرج

فرماندار شهرستان کرج از تلاش مجموعه بهداشت و درمان برای شناسایی و رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج گفت: در ۴ روز اخیر نرم افزار رهگیری هوشمند بیماران کرونایی راه اندازی شده است، بر این اساس از طریق سامانه جامع آزمایشگاه‌های سراسر کشور ،کلیه مراکز خصوصی و دولتی که تست کرونا انجام می‌دهند و جواب تست در پرونده الکترونیک آن ها ثبت و شناسایی می شوند.

قاسم پور افزود: کلیه بیماران شناسایی شده از طریق کارت شناسایی برای ورود به اماکن عمومی اعم از ناوگان حمل و نقل، هواپیما با محدودیت تردد مواجه خواهند شد.
 
فرماندار شهرستان کرج گفت: یکی از بندهای اصلی مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تشدید نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی و اعمال جریمه است و خوشبختانه در کرج بیشتر مردم، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کنند و برای مابقی نیز باید به شیوه های ارشادی عمل کنند.

او افزود: وزارت بهداشت تدابیری اتخاذ کرده تا برای همه اصناف در آینده نزدیک کیو آر کد تعریف شود و به موازات آن ، تست‌های هدفمند انجام گیرد.

فرماندار شهرستان کرج گفت: با وجود این که پایش ها و نظارت ها به صورت شبانه روزی در کرج تداوم دارد، اما هستند کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید جلوی این افراد که جان بقیه را به خطر می اندازند گرفته شود.
 
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.