سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی قم عنوان کرد؛

کشف ۸۱۱ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در قم

سردار میرفیضی گفت: یک انبار لوازم خانگی به ارزش ۸۱۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال در قم کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم، در بیان جزییات این خبر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قم پس از بررسی‌های اولیه و با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) و ضابطان قضایی سپاه استان، محل احتکار تعداد زیادی لوازم خانگی را در یک انبار شناسایی کردند.

سردار میرفیضی عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و ورود کارآگاهان به داخل انبار، محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل؛ ۳۸ دستگاه یخچال، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۶۵ دستگاه بخاری، ۲ دستگاه کولرگازی و ۹ دستگاه آبگرمکن کشف شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را در مجموع ۸۱۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به دستگیری یک تَن و پلمب انبار مذکور بیان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده، برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: خرید و فروش کالا‌هایی که در قانون، ثبت آن‌ها در سامانه ثبت انبار‌ها الزامی است؛ امتناع از آن مشمول احتکار، قاچاق و سایر تخلفات صنفی می‌شود.

فرمانده انتظامی قم از همشهریان خواست: در صورت مشاهده تخلفات از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۳۸۷۰۰۰۴۶ پلیس امنیت اقتصادی استان، گزارش‌های خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.