سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینترنت تمامی مدارس شهری و روستایی خراسان شمالی برقرار است

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح اتصال، تمامی مدارس استان در نقاط شهری و روستایی دارای اینترنت هستند و مشکلی در دستیابی دانش‌آموزان به این زیرساخت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرامرز صدقی رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی  گفت : در قالب طرح اتصال، هزار و ۴۰۴ مدرسه که قریب به اتفاق آن در روستا‌ها است از اینترنت رایگان بهره‌مند شده‌اند و اکنون نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

صدقی گفت : البته برخی مدارس ممکن است به علت برخی ایراد‌ها و نواقص در داخل مدرسه در دستیابی به اینترنت مشکل داشته باشند که با گزارش‌هایی که از طرف مدیران به ما منعکس می‌شود برای حل آن اقدام می‌کنیم.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر مدیر مدرسه‌ای از بهره مندی از مزایای طرح اتصال بازمنده و یا در اتصال به اینترنت مشکل دارد، موارد را گزارش کند.

صدقی با اشاره به تعطیلی مدارس در طرح جدید گفت: در برخی از روستاها، زیرساخت‌ها ضعیف است و دانش آموزان برای حضور در برنامه شاد، مشکل دارند، اما بستری که در مدرسه در این زمینه فراهم است، حتی در روز‌های تطعیل هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.


بیشتر بخوانید 


او افزود : در این باره با دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر روستا‌ها هماهنگی انجام شده است که اینترنت مدارس برای دانش آموزان روستا قابل استفاده باشد و در مدرسه به هیچ عنوان حتی در نبود مدیر و یا معلمان، بر روی دانش آموزان بسته نمی‌شود.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اکنون از نظر ما، ضعف زیرساخت‌ها در روستا‌ها مانعی برای حضور دانش آموزان در برنامه شاد نیست، زیرا مدارس دارای اینترنت رایگان هستند.

۱۸۰هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم، تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.